0
包包把頭髮一年幾前因為電傷左,所以髮尾一直都好似掃把咁!
但留左咁多年,又唔捨得剪左佢。之前見依支L'oreal髮尾油推出時,公價係$109,
心諗: 「都唔係平喎....好唔好買黎試呢?」但望過佢背後包裝嘅用法後,
又真係心思思左好耐!結果係萬寧做特價再加折上折,以$76左右就買左~ 
(Yeah~ 買到平野實在太開心!hehe)


依支係適合中性至乾性髮質用!  若果係中性至油性及染後髮質,就要用另一支紅色嘅~




其實用左佢都有差唔多2個禮拜 (睇到用左一截),一來忙喇,
二來想試真 D 先出用後報告!好依家入正題!




背面寫咩呢? 走唔甩都係成份同用法喇~  可能你會話用法都要寫?
 咁冇計...包裝嘅野係咁老土~


用法:
1. 洗髮前用作深層滋潤
2. 吹髮前,營造豐盈絲綢柔滑質感
3. 用係乾髮,令頭髮似絲般柔順光滑


主要成份:
睡蓮精華、甘菊精華、鳶尾花方型蘆薈精華、德國洋甘菊精華、玫瑰精華、亞麻精華

嗱~ 我就係見佢寫可以吹髮前用,咁即係依隻油可以耐熱喇.!  
其實之前我都成日去旺角 d 髮型用品鋪買好多cream 呀、gel 呀、髮尾油呀....
嗰度d 店員話唔係隻隻髮尾油可以受熱!雖然依度冇寫明係可以防熱,
但標到明可以吹頭前用,我就當做到防熱功能喇~  (想買野種係有千萬種理由)


吱出黎初時聞到陣味覺得好怪!又唔可以話佢臭,隻味有少少似廁所香晶咁....好人工香味,但聞憤左就冇野,而且隻味越黎越淡!至於質感,唔算太稠!亦唔算太油膩,搽完落少少皂液洗手就可以變返爽~


好喇!依張係未搽之前嘅情況!係咪堅似掃把呢? 髮尾完全飛起哂又乾到爆


搽完即刻閃令令,頭髮有返 d 光澤!(當然佢係冇直髮作用,所以我把頭髮仍然係孿孿地) 


黎個左右比較,相片右邊就係我搽左髮尾油嘅頭髮!而相嘅左邊嗰堆草,就係冇搽!


好喇~ 兩邊搽哂兩邊頭髮嘅效果就係好似上面依張圖咁!用左依支油,髮尾真係冇咁散嘅~ 不過又未去到神級嘅地步....始終都係幾十蚊貨仔!  若果你嘅髮質同我一樣咁傷,搽咩都好...d 頭髮都好快又吸哂索哂變返乾憎憎,咁就要定時定候補下油喇~

歡迎電郵聯絡產品試用和出席活動 → Email:mind2wild@gmail.com

【Facebook 專頁】: 莎包 Mind Too Wild電影誌
【Instagram】@mind2wild






發佈留言

 
Top