0



《春嬌救志明》電影主題曲 (廣東話版)
《春嬌鳩志ming》歌詞

作曲:五月天 阿信
作詞:林日曦

跟你開始於那漫春天 那春天 是這一生中最溫暖
乾冰於水中會冒出煙 等於我 遇上春嬌得到改變

填詞唔多識㗎 入到一陣chorus
即使音有錯 好真心㗎我

余春嬌打救張志明 打救咗佢整個生命
賜他深情 扮王馨平
余春嬌大過張志明 但係佢矮過張志明
志明低能 但佢始終靚仔過黃曉明

彷似飛碟般難尋找嗎 我不怕 定會找出相處方法
始終喜歡伊健長髮嗎 想我留嗎 係我依家可以即刻留好嘛

扮護士多一次 為我包紥感情 啦屎一次喇 識乖啲㗎喇

余春嬌請跟住志明 跟住都請跟住志明
志明份人 可靠過黎明
余春嬌請嫁畀志明 下半生交託畀志明
變小雙俠 才能夠喺地球維繫和平



想知更多電影相關資訊、影評,請Like/讚好我的Facebook 專頁↓↓↓
【Facebook 專頁 】莎包 Mind Too Wild電影誌



※聲明:本站所有圖片由出租DVD擷取或是由Google搜尋轉貼,該影像財產權仍屬該公司版權所有,如有侵權煩請告知,本人會立即移除。※






發佈留言

 
Top