0

《屍戰朝鮮:雅信傳》上個禮拜五已經喺Netflix 上架,我當然睇咗,亦睇到喺FB group 入面有人話悶,話可以一邊睇一邊做其他嘢。

其實睇開《屍戰朝鮮》第一、兩季都知,依套劇嘅節奏係偏慢 (同埋好暗),但絕對唔算悶,如果睇咗一季已接受唔到,咁真係唔建議你睇依套。



❕❕-----以下有劇透成份------❕❕

作為外傳暨前傳《雅信傳》都算圓滿解釋生死草從何而混進皇宮,雖說是雅信復仇下的手段,但真正促成整個朝鮮王朝崩潰,都是海源趙氏一族貪婪之過,結果令一班投靠朝陽的女真族成為犠牲品,而雅信只是壓垮駱駝的最後一根稻草罷了。

雖然今次喪屍出場嘅時間唔多,不過整體鋪排流暢,如果後段劇情堆快少少會再好啲。

對於全智賢的表現,我收貨嘅~ 全套戲我最鍾意係佢嘅眼神,尤其係末段射箭嗰幾幕,冷酷無情,完全表現到雅信嘅心情。

至於最尾拎官員去餵家人的安排,我幾滿意,因為我鍾意啲劇情做到首尾呼應。

此外,據媒體報導製作團隊想再推多個外傳,叫《屍戰朝鮮:世子傳》,顧名思義劇情集中朱智勛所飾演的李蒼世子,不過只係傳聞,仲未落實。

總分:6.5/10

➖➖➖➖➖➖➖

延伸閱讀:

《屍戰朝鮮》第一季觀影心得👉 http://bit.ly/nfxkingdom

➖➖➖➖➖➖➖

Facebook 專頁 : 莎包 Mind Too Wild電影誌

📍 加入 MEWE【電影劇集中伏分享區】盡情劇透、爆雷
喜歡我的文章,請按分享/Share!
📣Follow IG ▶️instagram.com/mind2wild

※聲明:本站所有圖片由出租DVD擷取或是由Google搜尋轉貼,該影像財產權仍屬該公司版權所有,如有侵權煩請告知,本人會立即移除。※

發佈留言

 
Top