0

護膚係一個複雜嘅過程,想要保持完美嘅膚質,就要掌握好護膚品嘅正確使用步驟,各種各樣嘅護膚品都有自己嘅獨特嘅效果,點樣先能令佢地發揮更好功效呢?就來睇下以下護膚品嘅使用次序,睇下自己有冇搞錯過喇!


由於皮膚護理嘅要求好多,因此我哋嘅梳妝台上嘅護膚品也越嚟越多,一次護膚過程一定會有N種護膚品參與,你諗過依啲護膚品嘅使用順序嗎?我哋唔應該唔同嘅質地和效果嚟決定佢哋嘅使用次序,就跟住下面嚟學習一下喇!

1、化妝水VS乳液
依兩種護膚品都係我哋每天必備嘅工序,依個時候我哋要根據佢哋嘅質地嚟決定,如果乳液嘅質地較稀,我哋就可以先搽乳液再擦化妝水,但係如果乳液質地較"傑",說明左佢嘅大分子物質較多,就應該先搽化妝水比較容易吸收了。


2、隔離霜VS防曬霜
依個問題應該糾結過好多JM,到底係先搽隔離霜? 定係先搽防曬霜好呢?一般嚟講,我哋可以先搽無防曬係數標示嘅嗰一個,幾分鐘之後再搽另外一個,如果係相同係數,就先搽無化學防曬成分嘅,避免另一個嘅成分會被稀釋。



3、眼霜VS面霜
對於眼霜和面霜嘅糾結好為難,由於面霜嘅分子比眼霜大,而且面霜都比較厚重,如果先用面霜嘅話一定會阻礙眼霜嘅吸收,而且面霜塗在眼睛周圍嘅皮膚上還會引起脂肪粒嘅產生,因此喺清潔完面部之後,應該先搽眼霜,之後再搽面霜。



4、肌底液VS精華液
肌底液同精華液都係給皮膚提供深層滋養嘅,但係依二樣並唔係同類產品,我哋應該劃清界限,肌底液係為左促進肌膚吸收護膚品嘅先導,喺最開始使用嘅,而精華液係提供強效嘅營養,應該喺使用肌底液之後使用,令佢被充分地吸收。依啲護膚品嘅使用次序一定能夠幫你嘅大忙!

發佈留言

 
Top