0
相信好多絲打都有同樣煩惱,就係唔知買咩畀身邊嘅男性朋友或男友。最近,包包要準備買生日禮物畀最老死嘅 M先生。行過旺角、尖咀,都搵唔到啱心水嘅嘢做禮物,但偏偏變左買嘢畀自己 =口=" 大家都會有同樣情況嘛?


既然出街搵唔到啱心水,我就決定上網搵下有冇嘢啱。當然首選淘寶喇~ 先講一下買咩畀男仔最好,當然係電子產品啦!十個男仔九個都實鍾意,不過電子產品實在太貴,除非係男友或老公,否則一般朋友或老死都唔會咁破費。

另一個選擇就係玩具 figure 喇~  但一定要好了解對方鍾意邊款figure,如果買錯的話就盞搞,而且又未別個個男仔都鍾意依味!

包包我就比較鍾意買D實用嘅嘢畀朋友,就算佢唔啱用,佢都可以畀屋企人用。所以我就search 背包,一淘之後,見到由都教授最近電視成日賣廣告嘅Samsonite RED。價錢唔平之外,仲要個款都幾娘,四四方方完全好似足日本小學生嘅書包咁⋯⋯咁鬼娘,當然淘唔落手喇~
淘寶店鋪名:Mr·Big   

於是我又搵到另一款,話就話係韓國品牌SCOU,行簡單自然路線。但我睇落嗰款有D抄加拿大品牌Herschel。

淘寶店鋪名:韓國男裝代購

若果以同樣價錢嚟講,我會揀Herschel! 一來我平時都有上開去Zalora 睇嘢同買嘢,見入面都有Herschel 袋賣,二來亦見過舊同事潮人P揹過依個牌子嘅袋。真係幾型~

所以我再上網睇下有咩款啱....結果畀我發現原來LCX 有Store!於是乎上個禮拜日,我碌咗出去老尖睇下......

袋款同顏色都幾多,唔會獨孤一味全黑色,而且摸上手質地幾好~  價錢由三百幾至過千都有!
Zalora 官方網店:  Herschel Bag

由於我budget 有限,最後我揀咗右上嗰個波點notebook袋 (依個袋只係350咋)!貪佢夠特別,入面仲有絨毛內里添~ 實唔怕括花部機喇~


同場加映:我都試咗2款單膊袋,我比較鍾意右邊白色撞奶綠色依款,個袋夠大!啱哂我依d 唔鍾意執袋嘅女仔....咩都可以倒哂入去XDD

不過呢....最近買左好多化妝品同護膚品,所以唔敢再買住....惟有留返下個月先喇~


想知更多電影相關資訊、影評,請關注及訂閱↓↓↓
【Facebook 粉絲專頁 】: http://www.facebook.com/Mind2Wild 
【Youtube 頻道】: http://bit.ly/1SB5cmq 

★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆
★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆


發佈留言

 
Top