0
打開Facebook早已被 Ice Bucket Challenge 洗板,原意都係想為 ALS 籌款,隨著名人、明星紛粉參與,自然火速蔓延全世界!結果人人都變咗做林峯,一齊嚟個Let's Get Wet 濕身大會.......

成件事係好有 gimmick,諗「橋」嘅人亦好明白Social Media Network法則,完全夠Viral!但好多時太Viral 就會變質,結果為咗要跟風,人拍我又拍,忘記咗背後真正意義。
「搵冰水淋自己,之後再Tag 人,一係捐錢,一係接受挑戰或者兩樣都做。」講真,我真係不敢苟同依個籌款方法!(利申:我公司都要員工接受依個challenge,所以我係冒住博炒嘅危險嚟寫依篇㗎~ ) 一個唔小心,好易整病自己(因應地區天氣及個人體質去計算),就算人哋有捐錢,依個都唔係Win Win 雙贏方案,我寧願Harlem Shake 。

個腦曾經突然好陰謀論咁諗:係咪冰粒公司度橋 boost 銷量,所以藉籌款為名搞風搞雨~

如果大家又要挑戰又唔想淋濕冷親,其實有以下兩個竅門:

  1. 唔好咁早落冰 - 咁D水就冇冰得咁快,倒落身嗰陣都只係好似去長隆上水樂園玩咁啫~
  2. 個桶裝少D水 -少D水喎~ D冰好快咁就滑過個身,最多似被冰雹打中咁痛,凍嘅感覺唔會 last 得耐

當然,最後一定要盡快抹乾身先為上策喇~

聽日,包包我唔知走唔走得甩!走唔甩嘅話,我就放片上 Fans Page 度畀大家睇我點樣「兵臨城下」...係「冰淋城下」先啱~ XDDD


★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★
你嘅支持,就係我嘅原動力,請畀個LIKE我喇~ 
個人Facebook Fan Page: https://www.facebook.com/Mind2Wild

歡迎大家跟我聯絡啊~
Email: mind2wild@gmail.com
★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ ☆★ 

發佈留言

 
Top