0

好耐都無係度講下近期睇過啲咩,係時候update一下。最近睇咗《咒術屍戰》,對我嚟講係一般,唔太差唔係話好睇。點解咁講呢~


首先要講講依套戲基本要知嘅資料,佢喺由韓劇《謗法》衍生出嚟嘅電影版,你可以話佢係續集,又可以話佢係外傳,但我個人覺得係偏向似續集嘅獨立故事。


再嚟我要利申一下,睇嗰陣我係事前無睇過套劇,所以睇戲期間會對某啲劇情會有少少唔明,但唔會影響觀感同之後嘅理解。


好喇~ 係有哂依D 大前提之下,講講觀感。戲入面嗰啲所「喪屍」並唔係平時睇開TWD嗰種喪屍,只係屍體被咒術操控,好快打柴,加上屍體嘅扭動其實同《屍殺列車》差唔多,自然鮮度不足。如果要比較嘅話,我反而覺得劇集版有某啲場影嘅屍體扭曲度會好睇過電影版。(補充:睇完套戲,我走咗去追劇,暫時睇咗一半)


其次電影版嘅劇情其實都好套路,難聽啲講係老土,不過係故事表達方式用新手法包裝,以謗法宇宙觀去睇成件事係無問題嘅,不過如果你一心追求緊張刺激感嘅話,你會對依套戲失望。



另外想講講片尾嘅彩蛋,彩蛋出現一男一女,其實依2個人就係《謗法》出現過嘅重要人物 (係奸角嚟),編導係有意表現仲會有續集,又或者外傳去延續依個
謗法宇宙觀。

所以如果無追劇的話,真係會唔知發生乜嘢事。因此我建議大家都係追咗套劇先去睇會比較好啲,但唔追劇去睇都無傷大雅,只會覺得套戲唔好睇。

既然講開,咁我順便講埋《謗法》依套韓劇嘅心得,節奏上都係偏慢,但描述謗法嘅原理及來歷比較詳盡,而且劇情一直刻意賣弄奸角體內嘅惡鬼嘅來頭,所以吸引到我繼續追落去 (但無耐性嘅人都唔適合睇依套劇)。

可惜依套劇最筆敗係女主角之一嘅林珍熙(女記者)同佢老公鄭成俊之間嘅支線,兩個人無乜身體接觸 (唔好講話攬攬鍚錫,連拖手嗰D都無乜),對話似同事多過似兩公婆,總之兩個人之間互動好差,影響觀感。

電影總分:4/10

Facebook 專頁 : 莎包 Mind Too Wild電影誌

📍 加入 MEWE【電影劇集中伏分享區】盡情劇透、爆雷
喜歡我的文章,請按分享/Share!
📣Follow IG ▶️instagram.com/mind2wild

※聲明:本站所有圖片由出租DVD擷取或是由Google搜尋轉貼,該影像財產權仍屬該公司版權所有,如有侵權煩請告知,本人會立即移除。※

發佈留言

 
Top