0

《凶靈祭 / The Medium》(台譯:  薩滿) 未喺香港上映之前已有留意,只見台灣某個知名影評人形容依套戲會毀三觀,有其他KOL就話令人不寒而慄,加上本片由《哭聲》嘅導演羅泓軫當編劇,開頭對套戲期望係幾高嘅~ 但睇完之後,我只可以話中哂伏!

以下有劇透成份:

先講啲基本電影資料,依套戲以類似偽紀錄片手法拍攝,講述泰國東北部有條細村莊,啲當地人都好鬼迷信,而尼姆就係當地一個繼承家族信仰嘅靈媒 (薩滿),之後佢個外甥女阿敏行徑越黎越怪異,初時以為阿敏被「降神」,不過最後發現喺被多個惡靈附身,結局當然係成家冚胞散喇!


前段又長又悶都算,都係估佢想鋪排多少少嘢,等後半段高潮反差大啲,但最後30分鐘真心DKLM,而且越睇越多BUGS,就好似尼姆一家為阿敏搞個盛大嘅驅鬼儀式,準備期間由得阿敏通屋走,夜晚嚇完舅母再抱埋表弟出去,嚇到個舅父鼻哥窿都無肉,但到咗儀式當日先將阿敏封印喺間房度,係咪好唔合理先?  (正常都一直鎖住條女,驅么之前都唔畀佢亂嚟)

到驅鬼儀式當日,起哂點知尼姆無啦啦「被神召」死咗,然後佢老母又走去代替阿敏出席驅鬼儀式,跟住一個屈尾十話自己被降神,但又做埋啲破壞驅鬼儀式嘅行為(倒插香燭),直到阿敏再出現嗰陣佢又淆哂底。到底佢想點先? 

其實我睇得出編導係想藉意帶出「當真的有需要時,你的信仰有沒有幫助」、「到底時神是否真的存在?」的議題,可惜執行上我覺得表達不好,特別係後半段,突然間嚟個《死亡習作》Mode,然後無啦啦變成喪屍片,睇到個人好迷失。到完場嗰陣,我只係覺得成套戲想透過尼姆引證「神」嘅存在,結局只係話畀你知:「神呢!真係唔知有冇,但真係有惡靈 (魔鬼) 嘅~」

如果要拎依套戲同《哭聲》比,真係蚊比同牛蚊喇~ 所以無比較就無傷害。

總分:1/10

Facebook 專頁 : 莎包 Mind Too Wild電影誌

📍 加入 MEWE【電影劇集中伏分享區】盡情劇透、爆雷
喜歡我的文章,請按分享/Share!
📣Follow IG ▶️instagram.com/mind2wild

※聲明:本站所有圖片由出租DVD擷取或是由Google搜尋轉貼,該影像財產權仍屬該公司版權所有,如有侵權煩請告知,本人會立即移除。※

發佈留言

 
Top