0

未睇 《絕路狂逃 / Escape From Mogadishu》之前,見網路上個個都話依套好睇,絕無冷場,於是再一次抱好大期望去睇,結果我覺得吹過大,有啲過譽。


話就話故事係由真人真事改編,但我相信現實之中,被派出去做外交官同參事官嘅人,英文程度應該唔會太差,但係套戲偏偏搵個英文爛到一個極點嘅趙寅成去演參事官,說服力好弱,繼而影響觀看嘅投入感。
為咗公平少少,我上網求證過,到底係咪誤會咗趙寅成,但Google Search 嘅結果話我知:「唔係」,好多報導都話佢講太多英文台詞令佢大崩潰。喂~ 人哋梁潮偉拍《尚氣》都有苦練英文喇,你睇點解人地出嚟效果幾好,你(趙寅成)就講到一坨屎咁呀? 咁即係選角上有問題喇!其實我覺得搵玄彬或者李秉憲 (佢哋2個英文有一定程度)去做姜大振依個角色,套戲一定好睇好多!

好返翻嚟正題,至於坊間大讚嘅「南北韓喺危難之中,放下成見共同逃亡」主線令人好感動,我覺得前期鋪述雙方嘅衝突唔夠深,以至後後期共同逃亡嘅感染力不足,而且佢地一班人逃亡嘅經歷又過份簡單,只係揸車嗰陣畀叛軍掃射下,驚險嘅程度相比同類型題材嘅戲,算係小兒科喇~

總括嚟講,成場戲我都睇得幾辛苦,依家諗返轉頭上個禮拜睇嘅《殺無舍》都仲好睇過佢...

總分:1/10 


Facebook 專頁 : 莎包 Mind Too Wild電影誌

📍 加入 MEWE【電影劇集中伏分享區】盡情劇透、爆雷
喜歡我的文章,請按分享/Share!
📣Follow IG ▶️instagram.com/mind2wild

※聲明:本站所有圖片由出租DVD擷取或是由Google搜尋轉貼,該影像財產權仍屬該公司版權所有,如有侵權煩請告知,本人會立即移除。※

發佈留言

 
Top